Mä oon niin niin niin laiska. Tuleekohan musta koskaan bloggaajaa, oikeasti. Siis ku mä olen niin laiska kirjoittamaan, vaikka netissä kyllä notkun enemmän kuin tarpeeksi ;)

Viimeisin postaus oli viime viikon keskiviikolta, ellen ihan väärin muista. No, menihän tämä aika tässä - sairastellessa sujuvasti, halusin eli en. Argh. Alla näkyykin mun iltapala. Särkylääkettä ja antibioottia, Finrexinillä höystettynä. Onnistuin taas kerran hommaamaan itselleni poskiontelontulehduksen ja tauti ei millään meinaa häippästä, vaikka lopputilin annoin jo oikeastaan ennen kuin ehti iskeä edes kunnolla päälle. Ei tuo flunssa ilmeisesti puhunut samaa kieltä mun kanssa. 

iltapalat-normal.jpg

Tiedättekö mitä? Me löydettiin meille ihana koti <3 Tarjousta pitäisi alkaa tekemään ja tämä nykyhuushollikin laittaa myyntiin. Toivotaan nyt kovasti, että päästäisiin myyjän kanssa sopuun hinnasta ja tottakai myös että joku ostaisi tämän meidänkin nykyisen kodin. Jännää! Luvatkaa nyt jokainen, että pidätte peukut pystyssä, että kaikki sujuisi kuten pitääkin?!

Kevät tulee -tiedättekö mistä sen tietää? Mun sisustusvimmasta. Apua. Lompakko on tyhjä hetkessä. Odottakaas vaan, jos päästään muuttamaan.. mulla on niin tuhat ja sata huippuideaa. Ja sen myötä niitä rahareikiäkin :)

Kertokaas parhaat vinkkinne tulevan kevään ja kesän sisustukseen - mikä on in, mikä out? Mistä ostatte sisustusjuttuja, lempparipaikkojanne? Tai mistä saatte parhaat ideanne? Tai mitä vaan, jaettu tieto on pop ;)

Mä oon aina tykänny maanläheisistä väreistä, koti on sisustettu pitkälti tummilla kalusteilla. Viime talvena, vuosi sitten siis, jotenkin hairahduin tältä tumman kalusteen polulta ja pojalle hommattiin kaikki kalusteet valkoisena. Ja nyt mä tahtoisin joka paikkaan valkoista kalustetta. Mua on alkanu kiehtoa kalusteiden tuunaus viime vuosina, jopa väritkin sisustuksessa. Mulla ei vaan koskaan oo ollut oikein mitään sellaista selkeää linjaa, aina tuntunut että oma koti on jotenkin "pliisu", mitäänsanomaton kun kuvista katselee. Hyvin on silti viihdytty. Mutta, nyt koluan nettikauppoja läpi, niin isompia kuin pienempiäkin, etsien koko ajan jotain sellaista, mitä kotiini tahtoisin. Toisaalta mua viehättää maalaisromantiikka, mutta myös new england- tyylisyys tai joku vastaava, en oikein tiedä mitä se on. Sellainen tietty hempeys maustettuna sopivalla satsilla rouheutta; uutta ja vanhaa, mustaa ja valkoista, mutta toisaalta, pehmeyttä ja kauniita värejä. Mitä se sitten olisikaan..

Superpaljon hyviä ideoita löytyy Facebookin sisustusryhmistä ja sieltä kautta tulevista jutuista, linkeistä ym. Lune enenevässä määrin blogeja liittyen sisustukseen, mutta myös lifestyle- blogeja. Varsinaisia suosikkeja ei vielä ole tullut, paljon ihania juttuja sieltä täältä. Mutta, tulen kyllä linkittämäänkin varmasti niitä ihania blogejakin. 

Siispä, nyt ajatuksianne jakamaan, hop hop :)