No niin, nyt on maanantai lusittu. Piinaavan uneton yö takana, aamulla torkuttelin sujuvasti kelloa lähes tunnin. Ja sitte tuliki jo kiire töihin. Tammikuu.. mä vihaan tammikuuta töissä. Hiljaista ku huopatossutehtaalla, eikä mitään tapahdu. Käy aika pitkäksi ja iskee laiskottelumoodi. 

No joo, olihan tuolla ihan tekemistä. Raivasin ja siistin. Mä vihaan vajaita pahvilaatikoita varastoissa, joissa on yks tai kaks pussia, purkkia, putkea tms. tavaraa. Se laatikko vie vaan tilaa siellä. Niin kerta :) Haha, tuntee ittensä muka vaan hyödylliseksi ku jotain tekee. Istuin mä toimistossakin pitkät tovit. Ja tein töitäki, oikeasti. Orientoidun tiistaiseen työreissuun. Finnairin sinisin siivin sitä kai pitää aamutuimaan lennellä pääkaupunkiseudulle ja illaksi kotiin.. kuten Finnair taitaa luvata ;)

Mun piti aloittaa siis se "syö terveellisesti"- projekti, siis ihan oikeasti. Se mihin jäin joulun tienoilla, ennen joulumässäilyä ja sitä kamalaa mahatautia. Mitäpä luulette, ei tämä vissiin sitä ny olekaan...? 

m%C3%A4kk%C3%A4ri-normal.jpg

No mutta hei, no worries. Oli mulla terveempiäkin ostoksia. Katsokaa vaikka.. 

gainomax-normal.jpg

Protskupatukat lähtee palaverireissulle mukaan. Ja palautusjuomat jää kotiin. Tykkään tuosta Gainomaxin Recoverystä maun puolesta, mutta toki myös koen että toimii. Harmi ku ei myydä tynnyrissä ;) 

Ei se auta. Nukkumasa kolkuttelee ovella, koirat kitisee pihalle ja nälkäkin niillä on. Lapsukainen 5v, jota tulen kutsumaan nimellä "Herra T", ei aio asettua unille. Ja aamulla pitäis olla matkaamassa jo ennen klo 06. Eih, mä niin kuolen. Ihanaa alkanutta viikkoa silti jokaiselle :D